Müügitingimused
1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad Evan Care Eesti klientide (edaspidi Klient) ja Evan Care/Haircare Estonia OÜ, registrikood 2955442, aadress Antsla, Võrumaa, 66404,Eesti (edaspidi Evan Care Eesti) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Evan Care/Haircare Estonia OÜ toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Evan Care Eesti jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Evan Care Eesti veebilehel.
2. Hinnad
2.1 Kõik hinnad Evan Care Eesti veebilehel sisaldavad käibemaksu 22%.
2.2 Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.
3. Tellimuse vormistamine
3.1 Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
3.2 Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
3.3 Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 100€ ostust on kauba kohaletoimetamine siseriiklikult tasuta.
3.4 Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba Evan Care Eesti registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed.
3.5 Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe krediitkaardiga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „konto“ ikooni alt.
3.6 Tooted postitame pärast arve tasumist.
4. Müügilepingu jõustumine
4.1 Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.
4.2 Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Evan Care/Haircare Estonia OÜ arveldusarvele.
4.3 Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada Evan Care Eestile lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
5. Kohaletoimetamine
5.1 Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Evan Care Eesti tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Evan care Eesti logistikapartneri(te)le.
5.2 Kui kasutasite riigisisest Omniva/DPD pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Evan Care Eestile.
5.3 Kui kasutasite rahvusvahelist pakiautomaadi teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk EvanCareEesti.ee-le
5.4 Kui kasutasite rahvusvahelist postkontori teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud postkontorist Soomes 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakk on jõudnud sihtkohta, edastatakse Kliendile paki saabumise teatis postkasti. Saadetist hoiustatakse postkontoris 14 kalendripäeva, alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk EvanCareEesti.ee-le.
5.5 Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
5.6 EvanCareEesti ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida EvanCareEesti ei saanud mõjutada või ette näha.
6. Taganemisõigus
6.1 EvanCareEesti veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.
6.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus või kontakteeruda EvanCareEesti klienditeenindusega saates e-kirja aadressile Evancare.eesti@gmail.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab EvanCareEesti Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
6.3 Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist. EvanCareEesti veebilehelt ostetud tellimusi on võimalik tagastada ainult posti teel.
6.4 Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.
6.5.1 Toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada kui toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
6.5.2 Toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
6.6 Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule .
6.7 Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. EvanCareEesti võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.8 EvanCareEesti jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.
7. Vastutus
EvanCareEesti ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8. Vääramatu jõud
EvanCareEesti ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida EvanCareEesti ei saanud mõjutada või ette näha.
9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
EvanCareEesti lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
10. Pretensioonide esitamise kord
10.1 EvanCareEesti vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile evancare.eesti@gmail.com
10.2 Pretensioonis tuleb ära märkida:
- Kliendi nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
- Kauba puudus;
- EvanCareEesti esitatav nõue;
- Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
10.3 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
10.4 EvanCareEesti vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.
10.5 EvanCareEesti ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
10.6 Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
11. Kliendi isikuandmete töötlemine
11.1 EvanCareEesti töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.
11.2 Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
11.3 EvanCareEesti töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.
11.4 E-poe www.evancareeesti.ee Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Evan Care/Haircare Estonia OÜ , 2955442, aadress Uus-Tatari 16, Tallinn, 10134 Eesti Vabariik, telefon +372 58357752, e-post evancare.eesti@gmail.com
11.5 EvanCareEesti ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:
11.5.1 kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
11.5.2 tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.
11.5.3 Punktides 11.5.1 ja 11.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu EvanCareEesti
11.6 Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega EvanCareEesti poole e-posti aadressil evancare.eesti@gmail.com
11.7 Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku EvanCareEesti poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse EvanCareEesti posti aadressile evancare.eesti@gmail.com või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.
11.8 Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega EvanCareEesti poole e-posti aadressil evancare.eesti@gmail.com EvanCareEesti-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole EvanCareEesti hinnangul turvaline.
11.9 Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
12. Vaidluste lahendamise kord
Kui Kliendil on EvanCareEesti osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile evancare.eesti@gmail.com või helistada telefonil: +372 58 357 752. Kui Klient ja EvanCareEesti ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja EvanCareEesti vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.